Dünya çapında prestijli bir marka değerleme ve strateji danışmanlığı firması olan Brand Finance, “Banking 500” raporunu yayınladı.
Rapora göre, Türkiye İş Bankası, Türk bankaları arasında en yüksek marka değeriyle lider konumda bulunuyor.
100. YILINI KUTLAYAN İŞ BANKASI, TÜRKİYE’DE MARKA DEĞERİNDE ZİRVEYİ KORUYOR
Türkiye İş Bankası, 100. kuruluş yıldönümünü kutlarken, marka değeri açısından Türkiye’deki diğer bankaların önünde yer alıyor. Yapılan değerlendirmeler, finansal performans, sürdürülebilirlik ve tüketici ile kurulan duygusal bağ gibi kriterlere dayanarak gerçekleştirildi ve İş Bankası Türkiye’deki bankalar arasında ilk sırayı aldı.
İŞ BANKASI, GÜVEN VE YENİLİKÇİLİKLE GELECEĞİN BANKASI OLMA VİZYONUNU GÜÇLENDİRİYOR
İş Bankası Genel Müdürü Hakan Aran, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, marka değeri ve itibarın, 100. yıl kutlamaları sırasında elde edilen başarıların ötesinde bir öneme sahip olduğunu belirtti. Aran, bankanın güçlü yanlarının güven ve yenilikçilik olduğunu vurgulayarak, geleceğin bankası olma vizyonunu destekleyen bu başarıdan duydukları gururu dile getirdi.